JÄMFÖR CASINON

JÄMFÖR
TA BORT ALLA
JÄMFÖR
0
Hem / Nyheter / PlayOJO Sponsrar både Efterlyst och Vinn Adams Pengar

PlayOJO Sponsrar både Efterlyst och Vinn Adams Pengar

PlayOJO fortsätter att sponsra storshower i Sverige

PlayOJO bekräftar två stora sponsoravtal för hit TV serien Efterlyst och den populära radioprogramstävlingen Vinn Adams Pengar.

Den 25:e september 2018:
PlayOJO är ett av de mest populära onlinecasino varumärken i Europa, så är fallet även i Sverige och nu sponsrar dem det kända TV-programmet Efterlyst.

Det kommer också att sponsra den enormt populära Vinn Adams Pengar, tävlingen i Vakna med NRJ (Wake up with NRJ) radioprogrammet.

Dealen är en del av PlayOJOs aggressiva marknadsföringsstrategi i Sverige som fortsätter efter att dem tidigare denna månad blev huvudsponsor av TV-serien Paradise Hotel.

 

Hasse Aro presenterar Efterlyst live från TV3s Stockholmsstudio och följer polisen när de jobbar med olösta brott runt om i landet.

Vinn Adams Pengar tävlingen är ett segment hos Vakna med NRJ som går över flera veckor och testar lyssnares kunskap genom att ställa och svara på frågor för att vinna Adams pengar.

 

Sponsringsavtalet stärks ytterligare av PlayOJO, som drivs av den ledande SkillOnNet-plattformen och lanserar sin senaste TV-annonskampanj i landet.

Annonsen har en ledsen Alpacka som har behandlats illa av andra onlinecasinon tidigare.

Då hittar han PlayOJO, ett onlinecasino som är öppet, rättvist och erbjuder kontantbonusar som inte innehåller några satsningsbehov alls … och finner sin OJO en gång till.

Alpackans omvandling från nere till glad symboliserar den förändring som PlayOJO har tagit till onlinescasinosektorn efter att ha lanserats i Sverige i början av året.

Peter Bennett, chef för varumärkesmarknadsföring på PlayOJO, sa: ”Kombinationen av dessa sponsringsavtal och lanseringen av vår senaste TV-annonskampanj kommer att öka medvetenheten om vår positionering som det fina casinot och ytterligare skapa PlayOJO som ett av de mest populära onlinecasinovarumärken i Sverige.

”På mindre än ett år har PlayOJO gått från ny marknadsdeltagare till välkänt tack vare vår aggressiva strategi för marknadsföring och offline marknadsföring och den överlägsna erfarenheten baserad på transparens som vi erbjuder våra spelare.”

PlayOJO lanserades i Storbritannien i februari 2017 och har redan tagit marknaden med storm med sin ”för spelare” kampanj. Detta tillvägagångssätt har sett till att vinna flera branschpriser, inklusive Rising Star på EGR Operator Awards 2017.

Varumärket kom först till den svenska marknaden i januari i år och lanserades med stöd av en multimiljon kronor tv och online reklamkampanj som utbildade spelare om PlayOJOs etos – att vara ett rättvist onlinecasino som ger spelarna större kontroll över sina pengar.

Dessa är det hetaste casinon just nu

 

Dela